Всі матеріали
Всі авторські
- Сортувати за
- датою
- просмотрами
- лайкам
Анонc:
Світ змінився ще вчора.
Споживач розвивається на кілька кроків вперед.
Будівельні компанії апгрейдять відділи продажів і активно навчають менеджерів з продажу (використовуючи маркетингові дослідження і вивчаючи потреби цільової аудиторії).
Світ змінився ще вчора.
Споживач розвивається на кілька кроків вперед.
Будівельні компанії апгрейдять відділи продажів і активно навчають менеджерів з продажу (використовуючи маркетингові дослідження і вивчаючи потреби цільової аудиторії).
Автор:
Анна Колесник
Подобається
Подобається
Подобається
Я категорию маркетинга давно уже прошу)) а пока, приходится активности и статьи по смыслам сортировать. А на ДОДе реально будут танцы, музыка, детские развлекательные мероприятия и т.д это профессиональны отдых!))
19 червня 2018, 09:52
нравится
Анна, добрый день!
Ваше предложение реализовали. Спасибо за помощь!
Рубрику "Маркетинг" добавили для коротких сообщений и записей блога. Рекомендуем отредактировать свои записи (изменить рубрику) и они отобразятся в категории "Маркетинг": https://est.ua/press/blogs/marketing/
Ваше предложение реализовали. Спасибо за помощь!
Рубрику "Маркетинг" добавили для коротких сообщений и записей блога. Рекомендуем отредактировать свои записи (изменить рубрику) и они отобразятся в категории "Маркетинг": https://est.ua/press/blogs/marketing/
22 червня 2018, 11:42
нравится
Анонc:
Сьогодні необхідно створювати гнучкі маркетингові стратегії, експериментувати, адаптуватися, змінюватися. Не прогнозувати, а досліджувати Клієнта. Щодня аналізувати ситуацію на ринку. Майбутнє за тими - хто вміє думати і швидко підлаштовуватися під умови ринку!
Сьогодні необхідно створювати гнучкі маркетингові стратегії, експериментувати, адаптуватися, змінюватися. Не прогнозувати, а досліджувати Клієнта. Щодня аналізувати ситуацію на ринку. Майбутнє за тими - хто вміє думати і швидко підлаштовуватися під умови ринку!
Автор:
Анна Колесник
Подобається
2
користувачам
це подобається
Анонc:
Технології активно змінюють потреби і цінності людей.
Люди змінюють стандарти і функції професій.
Що ж нас чекає?
Технології активно змінюють потреби і цінності людей.
Люди змінюють стандарти і функції професій.
Що ж нас чекає?
Автор:
Анна Колесник
Подобається
Все прямо в точку.
Я для себя особо выделил___ Возрастает значимость ведения живой коммуникации. ЖИВОЙ, а не скриптовой. _____
И на этом особо прошу обратить внимание коллег, ведущихся на скриптовые рекомендации инфобизнесменов.
Доверие - вот главное в нашей профессии, а его с помощью заученных фраз и роботов установить вряд ли получится
Я для себя особо выделил___ Возрастает значимость ведения живой коммуникации. ЖИВОЙ, а не скриптовой. _____
И на этом особо прошу обратить внимание коллег, ведущихся на скриптовые рекомендации инфобизнесменов.
Доверие - вот главное в нашей профессии, а его с помощью заученных фраз и роботов установить вряд ли получится
25 лютого 2018, 15:49
нравится
Туда же всех необязательных.